Shoulda Been Here Last Night

by WYATT

supported by
/
  • Includes unlimited streaming via the free Bandcamp app, plus high-quality download in MP3, FLAC and more.

     $10 CAD  or more

     

  • Compact Disc (CD)

    Full Colour digi pack with on stage photos taken by Macarena Yanez. Featuring 10 new tracks from the band including 'Jesse James' and 'Roll The Windows Down', 'Shoulda Been Here Last Night' is the follow up to 'If I Had a Dollar'.

    Includes unlimited streaming of Shoulda Been Here Last Night via the free Bandcamp app, plus high-quality download in MP3, FLAC and more.
    ships out within 7 days

     $15 CAD

     

  • Compact Disc (CD)

    Receive a signed by the band 2014 SCMA Album of the Year Shoulda Been Here Last Night featuring the radio singles Jesse James, Roll The Windows Down and Always Tonight along with the album If I Had A Dollar featuring top 40 radio singles Questions & Ride On. While supplies last..

    Includes unlimited streaming of Shoulda Been Here Last Night via the free Bandcamp app, plus high-quality download in MP3, FLAC and more.
    ships out within 7 days

     $25 CAD

     

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
03:48
8.
03:26
9.
10.

about

Special Thank you to FACTOR (Government of Canada), The Rawlco Radio 10K20 Program, MC College (Saskatoon), The Saskatchewan Arts Board (Culture on the Go Program),

credits

released October 22, 2013

Produced by: Mitch Merrett
Mixed by: Paul Shatto - Raincoast Music
Mastered by: Jaimie Sitar - Outta Town Sound
(c) & (p) October 22nd, 2013 WYATT Music

tags

license

all rights reserved

feeds

feeds for this album, this artist

about

WYATT Saskatoon, Saskatchewan

Critically acclaimed Saskatchewan band WYATT (a band name inspired in true wild west fashion after the famous Wyatt Earp, best known for his participation in the Gunfight at the O.K. Corral!) captures a 'Rock-n-roll with a country soul' style that combines with their their high energy performances and humour-filled on stage chemistry to win over audiences time and again. ... more

contact / help

Contact WYATT

Streaming and
Download help

Redeem code

Track Name: Jesse James
JESSE JAMES
JACOBS / LEATHERS/ GLOVER

VERSE 1:
I WAS RAISED KNOWING RIGHT FROM WRONG
BATPTIZED UNDER THAT OLD RUGGED CROSS

I TRY TO BE A GOOD MAN, YEAH ALWAYS GIVE IT MY BEST,
BUT TRUTH BE TOLD, SOMEDAYS I WANNA GO TO THE WILD, WILD, WEST

CHORUS:
I WANNA LINE ‘EM UP AND DRINK EM,
I WANNA LOVE ‘EM AND LEAVE ‘EM,
SOMETIMES I JUST WANNA ROB A TRAIN,
BE THE FIRST TO DRAW THE HIGH NOON SUN,
FEEL THE KICK OF MY SIX GUN,
I WANT ‘WANTED’ ABOVE MY NAME,
SOMETIMES I WANNA BE LIKE JESUS, (I WANNA BE LIKE JESUS…)
SOMETIMES I WANNA BE JESSE JAMES…

VERSE 2:
I KNOW WHERE TO DRAW THE LINE,
THERE’S JUST SOMETHING ‘BOUT THAT OTHER SIDE,

I GOT ANGELS ON MY LEFT,
DEMON’S ON MY RIGHT,
IT’S A NEVER ENDING BATTLE IT’S A CONSTANT FIGHT

<CHORUS>

BRIDGE:
I WANNA STEAL A HORSE, RIDE INTO TOWN
STARE THAT SHERRIF DOWN
TELL HIM THERE’S A NEW LAW AROUND HERE…
I WANNA WALK THROUGH THOSE SWINING SALOON DOORS,
HEAR MY SPURS HIT THE WOODEN FLOOR,
I WANT TO SEE NOTHING BY FEAR….

<CHORUS>

TAG: WHOA…WHOA…
Track Name: Outta My Head
Ain't seen my number on your phone
I ain't showed up at your door
you probably think I'm cold as stone
that I don't feel you anymore
but don't mistake my self control
for moving on and letting go

Chorus
Can't get you out of my head, can't get you out of my heart
can't get you out of the rear view out of the song on the radio in my car
Can't get out of this pain, can't get out of this house
without running into your memory on every street that I go down
don't think I forget
can't get you out of my head..

God I wish I was the one that deserved a love like you
even though you were willing to lie
i couldn't help but hate the truth
ever since that goodbye night
I second guess cuz baby I
Track Name: Roll The Windows Down
90 MILES AN HOUR PAST THE WATER TOWER PAST THE CRICK SACK ACCROSS THE TRACKS STRAIGHT OUT OF TOWN, THAT CITY LIMIT SIGN UP ON HIGHWAY 9 STILL GOT THE HOLES MY BUDDY COLE TRIED TO SHOOT IT DOWN,
WE LAUGHED OUT LOUD

CHORUS
CRAZY, LIVING LIFE LOVE AND CRAZY,
I HEAR THESE OLD SONGS PLAYIN,
THEY’RE BRINGIN ME BACK NOW...
RACING, EVERY MORNING WE WERE CHASING,
DRIVING TO FAST TO EVER TURN AROUND, ROCK THE RADIO UP, ROLL THE WINDOWS DOWN

SUMMER NIGHTS WE’D WASTE THE TIME TAKE IT TO THE STIX WITH A COUPLE OF SIX ON A DIRT ROAD DRIVE,COLES STILL DOWN IN HIS DADDY’S OLD HOUSE GONNA PICK HIM UP IN THE SAME OLD TRUCK AND GO FOR A RIDE,
TALK ABOUT OLD TIMES.

CHORUS

OLD SONGS, OLD FLAMES WHEN WE WON THE BIG GAME,
SAME DIRT, SAME DUST, NO ONE DID IT LIKE US...

CRAZY, LIVING LIFE LOVE AND CRAZY,
I HEAR THESE OLD SONGS PLAYIN,
THEY’RE BRINGIN ME BACK NOW...
RACING, EVERY MORNING WE WERE CHASING,
DRIVING TO FAST TO EVER TURN AROUND,
ROCK THE RADIO UP, ROLL THE WINDOWS DOWN
DRIVING TO FAST TO EVER TURN AROUND, ROCK THE RADIO UP, ROLL THE WINDOWS DOWN
Track Name: Always Tonight
YOU SAY YOU HAVEN’T FELT ALIVE IN YOU’RE LIFE WITH THE SHOES THAT YOU HAVE ON
YOU SAY YOU HAVEN’T KICKED THEM OFF LONG ENOUGH TO HAVE A LITTLE FUN I’M RIGHT HERE, AND THERE’S A LOOK IN YOUR EYES
AND YOU’RE RIGHT THERE, AND THE SUNS FALLIN IN THE SKY

CHORUS:
THERE’S ALWAYS TONIGHT
WHY MAKE TWO HEARTS WAIT,
BABY WERE ALREADY RUNNING LATE
IT’S A CHANCE WE HAVE TO TAKE
WHAT IF IT’S LOVE WERE GONNA MAKE LIFE IS GONNA PASS YOU BY, IF YOU’RE WAITING ON THE PERFECT TIME
THERE’S ALWAYS TONGIHT

I M NOT THE KIND OF GUY WHO COULD FOLD WHEN HE KNOWS HE’S GOT A WINNING HAND,
ALL THE BETS ARE MADE, THE CARDS ARE PLAYED, THERE’S NO TURNING BACK,
SO LEAN ON IN, THERE'S NO NEED TO BE SHY,
NO ONE WINS IF WE DON’T ROLL THE DICE...

<CHORUS>

THIS MIGHT SEEM CRAZY COME MORNING LIGHT,
BUT UNTIL THEN BABY THERE’S ALWAYS TONIGHT…

WHY MAKE TWO HEARTS WAIT, BABY WE’RE ALREADY RUNNING LATE IT’S A CHANCE WE HAVE TO TAKE
WHAT IF IT’S LOVE….

<CHORUS>
Track Name: Fire
BLACK CHEVY IN THE SUN,
BOTTLE ROCKETS IN JULY,
THROWING MATCHES IN THE GRASS,
CATCHES FAST, JUST LIKE THAT ITS LIGHTING UP THE SKY

WE WERE 90 MILES AN HOUR,
FROM THE MOMENT THAT WE MET,
WE COULD BLAME IT ON THE NIGHT OR THE MOOD BUT BABY YOU,
KNOW EXACTLY WHAT IT IS

FIRE, NOTHING’S GONNA STOP THIS THING
BABY WE’RE FIRE, LIVING OFF THE HEAT OF THE FLAME,
IT DON’T TAKE MUCH TO LIGHT US UP,
HAPPENS EVERTIME WE TOUCH, BABY WE’RE FIRE

WE’RE LIKE JAMES AND MARYLYNN,
THAT KINDA LOVE THEY TALK ABOUT,
AINT NO WAY TO WAY TO TURN IT OFF, TAME IT DOWN,
AINT NO WAY WE COULD EVER PUT IT OUT.
YOUR FEET UPON THE DASH,
SUNLIGHT KISSING ON YOUR FACE,
MOVE A LITTLE CLOSER, I CAN’T GET ENOUGH, I WANT ANOTHER TASTE

YOUR WE GO UP EVERYTIME WE TOUCH, BABY ITS FIRE
EVERY MOVE, EVERY TOUCH IM BURNIN UP,
DANCING IN THE PASSION OF OUR LOVE,

SET ME ON FIRE BABY,
MY HEART’S A ROMAN CANDLE EXPLODING ACROSS THE SKY
SET ME ON FIRE BABY
FROM THE SMOLDER IN YOUR EYES,
TO A HUNDRED MILES AN HOUR,
LIKE
GOT CAUGHT UP IN THE BLAST, REELED ME BACK,
YOUR PERFUME, BUT THE TRUTH,
LETS CALL IT WHAT IT IS...
...AND IT WAS ON

THERE’S IN YOUR TOUCH,
THE WAY YOUR EYES LIGHT UP

YOUR LIPS ARE SPARK
ARE LIKE MATCHES,
YOUR EYES SMOLDER IN CANDLE LIGHT
YOU SMILE LITES UP A ...

FIRE, FLAME, INFERNO, HEAT, STEAM, THERE IS A FIRE BURNING IN A FIELD RUNNING LIKE A DEMON ACCROSS TEH PRAIRIE. ITS TOUCH BURNS LIKE A ROMAN CANDLE ACCROSS THE SKY,

YOUR LAUGH, YOUR TOUCH, YOUR EYES, YOUR LIPS
THE SUN, LIGHT, FIRE, WILDFIRE, HER LIPS ARE A LUCISIOUS DREAM INTO INFINITY, INFERNO,
Track Name: Another Time
Yeah you never know it
Til you broke it
Til your hanging by that thread
And you wish that you could change it
You can’t change it, and its messing with your head

Sometimes it doesn’t work out, so you dig down
And you give it one last fight
Sometimes you’ve gotta cross that line
That’s what it means to be alive

Chorus
We fall we fly, we dance we cry
We don’t know why, but we survive
We laugh we hurt, the world still turns
We get back up, we live to love
Another Time

Baby when you’ve been there, and I’ve been there
You’ve got to find your way back home
Don’t let nobody tell you no
Don’t let nobody steal that hope

Chorus

The sun is gonna come back out, and it
won’t always hurt like it does now
love’s gonna come around, it’s gonna come around again.
Track Name: That's Where I'll Be
Take Me to your sweet dreams
Baby when you sleep you look so at peace
can you take me there?
Take me to your secrets
The place where no one’s been
Take me by the hand take me anywhere

CHORUS
Nothin’s too far, nothing’s too deep
No night’s too dark, nothing can keep
Keep your light from shining on me
Wherever you are
That’s where I’ll be

Baby you’re my weakness
I can help but fall, there’s something beautiful
When you give in
Give in to the moment
Float out with the tide believe that paradise
Is in our hands

CHORUS